Złożenie prawidłowego wniosku o dotacje i wybór projektu do dofinansowania, to tylko pierwszy etap drogi w procesie ubiegania się o dotację.
Proszę pamiętać, że przyznanie dotacji to tylko połowa sukcesu. Aby dotacja wpłynęła na konto- trzeba prawidłowo zrealizować i rozliczyć Projekt.
Instytucje Zarządzające i Wdrażające mogą żądać dodatkowych wyjaśnień, sprawozdań. Przedsiębiorca musi przygotować prawidłowo dokumenty, o jakie zostanie wezwany przed podpisaniem umowy, skorygować harmonogram, itd.
W każdej procedurze konieczne jest złożenie o wniosku o płatność i oczywiście prawidłowe rozliczenie projektu.
Wyręczymy Państwa we wszystkich tych czynnościach przygotowując odpowiednie dokumenty oraz sporządzając właściwą korespondencję w Państwa imieniu dla właściwych instytucji.
Zadbamy o zgodność przeprowadzania działań w ramach projektu z zapisami zawartymi we wniosku i co najważniejsze w umowie o dofinansowanie.
Zadbamy o właściwy nadzór nad realizacją projektów, prawidłowe przygotowanie dokumentów stanowiących podstawę refundacji oraz złożenie raportów finansowych i technicznych z zakończenia inwestycji, które są podstawą do wypłaty dotacji.
Są to warunki konieczne, aby Państwa projekt zaowocował wypłatą unijnych środków.
Zapraszamy do współpracy.